Phyrus
Ognista Strzała: Dodaje 60 pkt mocy Bakuganom Pyrusa. -60G Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. - 200G Karta Trójwęzłów: Połączenie trzech domen(Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt. - 600G Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. - 60G Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. - 200G Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). - 300G Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. - 700G Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Pyrusa. - 80G Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. - 100G Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. - 250G Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. - 50G Waga dwóch Dusz: Moc 2 bakuganów łączy się. - 800G Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. - 100G Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa. - 50G Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje kartę otwarcia.(Dla Pyrusa) - 180G Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną kartę super mocy(tylko dodającą pkt mocy). - 400G
Subterra
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. - 200G Karta Trójwęzłów: Połączenie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt. - 600G Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.(Dla subterry) - 250G Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. - 60G Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. - 200G Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). - 300G Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. - 700G Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. - 100G Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. - 250G Waga dwóch Dusz: Moc 2 bakuganów łączy się. - 800G Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. - 100G Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy.(Dla Subterry) - 150G Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną kartę super mocy(tylko dodającą pkt mocy). - 400G
Haos
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. - 200G Karta Trójwęzłów: Połączenie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt. - 600G Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego,jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. - 60G Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. - 200G Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). - 300G Super Blokada:Blokuje kartę otwarcia i super mocy. - 700G Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. - 100G Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. - 250G Waga dwóch Dusz:Moc 2 bakuganów łączy się. - 800G Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. - 100G Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje kartę otwarcia(osłabia bakugana rywala o 50 pkt).(Dla haosu) - 300G Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana. - 500G Splot Słoneczny:Dezaktywuje kartę super mocy przeciwnika oraz blokuje jego kartę otwarcia. - 400G
Darkus
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. - 80G Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. - 600G Karta Trójwęzłów: Połączenie trzech domen(Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt. - 600G Super Ostrzał: Pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając 40pkt. - 40G Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. - 60G Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. - 200G Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). - 300G Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. - 700G Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. - 100G Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. - 250G Waga dwóch Dusz: Moc 2 bakuganów łączy się. - 800G Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. - 100G Promień cienia: Zwiększa siłę o 150. - 150G Czwarty Wymiar: blokuje wszystkie wrogie karty otwarcia i SuperMocy na 1 atak! [nie da się zablokować] - 600G Moc Kosy: dodaje +200 punktów mocy i blokuje wszystkie wrogie karty otwarcia i SuperMocy na 1 atak! [nie da się zablokować] - 300G Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę). - 120G Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną kartę super mocy(tylko dodającą pkt mocy). - 400G
Aquos
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa. - 50G Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. - 600G Karta Trójwęzłów: Połączenie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt. - 600G Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa) - 250G Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego,jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. - 60G Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. - 200G Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). - 300G Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. - 700G Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. - 100G Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. - 250G Waga dwóch Dusz: Moc 2 bakuganów łączy się. - 800G Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. - 100G Karta Tsunami: pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakuganów Aquosa na polu bitew. - 400G Szybki atak: Zwiększa siłę o 130. - 130G Siła Aquosa: Dodaje 150 pkt mocy. - 150G Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną kartę super mocy(tylko dodającą pkt mocy). - 400G
Ventus
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aquos/Subterra, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. - 600G Karta Trójwęzłów: Połączenie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subterra), dodaje 200pkt. - 600G Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. - 60G Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole. (Dla Ventus) - 250G Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co kolejkę o 10pkt! - 100G Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. - 200G Blokada: Blokuje kartę super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). - 300G Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. - 700G Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. - 100G Odwrót:Kiedy się ją użyje obydwa bakugany z karty wracają do właścicieli. - 200G Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. - 250G Waga dwóch Dusz: Moc 2 bakuganów łączy się. - 800G Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. - 100G Burza Piór: Dodaje 150 punktów siły. - 150G Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole.(Dla Ventus) - 200G Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje kartę otwarcia. - 200G Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną kartę super mocy(tylko dodającą pkt mocy). - 400G
|